Nákupný košík

Aplikácie na mieru v ACCESSE

Microsoft ACCESS

Databázové aplikácie vytvorené v Access-e, ktorý je súčasťou balíka MS Office, poskytujú komfortné riešenie pre firemný zber dát, ich vyhodnotenie a analyzovanie. Poskytujú možnosti vizualizácie dát pre konečných užívateľov.

Sú ideálnym riešením pre rast efektivity práce a spracovanie dát, vzhľadom na ich obstarávacie ceny a prípadný servis. Je možné ich rýchlo implementovať a pre množstvo firiem sú ideálnym riešením z hľadiska nákladov na ich obstaranie a prípadný vývoj.

Výrazným spôsobom uľahčujú prácu s dátami, nahrádzajú neefektívne a z personálneho pohľadu nevhodné riešenia, vytvorené konečnými užívateľmi v Exceli. 

Desktop, klient-server alebo webová aplikácia

Jedným z veľmi dôležitých rozhodnutí je zvyčajne „Má byť moja databázová aplikácia webová?“. 

Desktopové databázy majú limity súbežnosti a vo všeobecnosti fungujú najlepšie, keď sú v lokálnej sieti. Niektoré obmedzenia však môžete obísť použitím technológií diaľkového ovládania, ako sú Citrix / terminálové služby. Pri rozhodovaní o „webovom, áno / nie?“, Počet používateľov ?, geografických umiestneniach používateľov, rozpočte, zložitosti aplikácie / údajov v aplikácii atď. sa musí zohľadniť veľa faktorov.

Vo všeobecnosti odporúčam nasledovné, ak idete na web, mali by ste ako databázu používať SQL Server, My SQL alebo Oracle. 

Ak sa rozhodnete zostať v intranetovom systéme, Microsoft Access je najlepšou voľbou.

Prečo zvoliť aplikácie vytvorené v Microsoft Access?

  • Microsoft Access je najpoužívanejší databázový systém na svete.
  • Program Microsoft Access je súčasťou balíka Microsoft Office, takže je k dispozícii spoločné rozhranie, veľa vývojárov a možností podpory.
  • Program Microsoft Access je podstatne lacnejší ako SQL Server alebo Oracle.
  • Typický čas vývoja vlastných databázových aplikácii pomocou špecialistu predstavuje niekoľko dní až týždňov. Robiť podobný vývoj pomocou iných nástrojov, alebo budovanie webového systému, by bolo zvyčajne násobkom potrebného času.
  • Žiadne investične nároky na nový hardwer, efektívne využívanie existujúceho IT vybavenia
  • Nepotrebujete nové softvérové licencie, aplikácie bežia na programe Microsoft Access alebo na free (bezplatnej) licencii Access Runtime 
  • Rýchla implementácia aplikácii v priebehu niekoľkých týždňov
  • Využitie periférnych zariadení ako napr. čítačka čiarových kódov 
  • Jednoduche ovládanie aplikácii bez nárokov na IT personál, minimálne náklady v porovnani s inými IT riešeniami
  • Jednoduché rozširovanie aplikácie o nové moduly, k aplikácii sa neviažu autorské práva
  • Spolupráca aplikácie v rámci programov MS Office a iných programov od Microsoftu Napr. SQL Server
  • Možnosť exportovať data v rôznych formátoch, napr. Excel, CSV
  • Automatizácia rozosielania E-mailov priamo z aplikácie MS Access s vygenerovanými prílohami
  • Kvalitne analytické výstupy, grafy, reporty, zostavy
  • V jednom čase môže naraz pracovať s databázou viac užívateľov 
  • Prepojenie databázy na Power BI alebo Power Pivot v MS Excel
  • Jednoduchý automatizovaný import dát do databázy z csv súborov – napr. Výstupy zo SAP-u
  • Databáza je umiestnená u klienta a prístup k dátam má jedine klient
  • Smart riešenia s vysokou efektivitou práce a pridanou hodnotou
  • Ovládanie databázovej aplikácie na diaľku, napr. CITIX Server, alebo cez VPN pripojenie
  • Použiteľnosť databázovej aplikácie v režime HomeOffice
  • Prepojenie databázy aplikácie s MS Excelom za účelom ďalšieho automatizovaného spracovania dat
  • Zabezpečený a autorizovaný prístup k databáze prihlasovacím loginom oprávnenej osoby
  • Viac úrovňové prístupové práva k jednotlivým modulom aplikácie MS Access pre rôznych užívateľov
  • Evidencia vykonaných zásahov v databáze oprávnenými užívateľmi, napr. história zmien údajov v záznamoch databázy
  • Ak potrebujete databázovú aplikáciu, ktorá vyhovuje vašim potrebám a program Microsoft Access je životaschopným riešením, je pravdepodobne najrýchlejším a najmenej nákladným spôsobom, ako dosiahnuť svoje ciele.

Prečo si nezvoliť program Microsoft Access?

  • Potrebujete riešenie založené na webovom systéme.
  • Máte príliš veľa súbežných používateľov (používatelia pracujúci v rovnakom čase s databázou). Odporúčaný limit v reálnom čase je do 80 používateľov (v závislosti od typu aplikácie a technických možností na strane klienta).
  • Vaši používatelia sú príliš geograficky rozptýlení a nechcete používať riešenia diaľkového ovládania na prekonanie tohto obmedzenia. Na diaľkové ovládanie je ideálne využívať riešenia databázových aplikácii Microsoft Access napr. cez CITRIX Server.
  • Vaši užívatelia používajú počítače Macintosh.
  • Vaša databáza bude príliš veľká na to, aby spolupracovala s programom Microsoft Access. Obmedzenie na veľkosť databázového súboru v prípade použitia aplikácii Microsoft Access je 2 GB na jeden súbor.
Odborná pomoc

Neváhajte obrátiť sa na mňa

  1. Ak máte záujem o riešenie Vašich úloh prostredníctvom namieru vytvorených aplikácií Access, napíšte mi s čím potrebujete pomôcť a obratom Vám odpoviem.
  2. Táto služba je cenovo prístupná pre väčšinu zákazníkov, cenové rozpätie sa pohybuje od 40 EUR do 100 EUR za hodinu. Kontaktujte ma pre nacenenie riešenia Vašej aplikácie.
  3. Cena zahŕňa posúdenie a návrh riešenia, komplexné vypracovanie aplikácie po odsúhlasení navrhovaného riešenia. 
Odborné znalosti

30 rokov skúseností

Flexibilita

dostupné služby pre každého

Výhodné ceny

veľa informácií za málo peňazí

Rýchlosť

odpovedám v krátkej lehote